banner

Berita

May 08, 2024Tinggalkan pesanan

Mengapa Pemproses Makanan Tidak Berfungsi

 

My Philips food processor does not work with the blender | Philips

mengapa pemproses makanan tidak berfungsi

 

Sebab paling biasa pemproses makanan atau pencincang tidak dihidupkan ialahperhimpunan yang tidak betul. Semua bahagian mungkin kelihatan sejajar, tetapi penting untuk dipasang dalam susunan yang betul untuk memastikan kejayaan. Bergantung pada model yang anda miliki, mungkin terdapat kaedah pemasangan yang berbeza.

apabila pemproses tidak akan berfungsi. Apa yang boleh saya lakukan?

 

Untuk perlindungan anda, terdapat beberapa ciri keselamatan pada pemproses makanan kami.

Kemungkinan besar interlock memerlukan penjajaran lebih sedikit untuk penggunaan pertamanya, terutamanya jika ia baharu. Pemproses makanan anda boleh dikendalikan apabila kosong untuk jangka masa yang singkat dan kami akan menasihati langkah mudah berikut jika anda menghadapi sebarang masalah:

  • Pastikan pemegang mangkuk berada di sebelah kanan, dengan dail kawalan menghadap anda. Mulakan pemegang pada kedudukan pukul 1 dan tariknya ke sebelah kanan dengan kuat.
  • Letakkan bilah pilihan anda di dalam unit.
  • Pasang penutup, pastikan tiub suapan (corong pada penutup) dikunci ke dalam pemegang - juga di sebelah kanan. Untuk memudahkan pemasangan adalah lebih baik untuk memulakan corong pada kedudukan pukul 1 dan tarik penutup mengikut arah jam ke kanan.
  • Tukar pemproses kepada kelajuan pertama, pastikan ia dipasang pada soket dinding dan dihidupkan.

IJika pemproses makanan masih tidak bermula, tarik pemegangnya mengikut arah jam, ke arah anda. Ia mungkin mengklik semasa ia terkunci. Pemproses kemudian akan dimulakan, dan interlock seterusnya akan menjadi lebih mudah. Sila ambil perhatian jika model anda adalah siri FP190 sila pastikan kedua-dua cecair, mangkuk utama dan penutup diikat sebelum digunakan, kerana atas sebab keselamatan produk tidak akan berfungsi tanpa ini.

Food Processor Vs Blender: What's The Difference?, 55% OFF

 

 

 

Hantar pertanyaan

whatsapp

skype

E-mel

Siasatan