banner
May 08, 2024پیام بگذارید

چرا غذاساز کار نمی کند

 

My Philips food processor does not work with the blender | Philips

چرا غذاساز کار نمی کند

 

رایج ترین دلیل روشن نشدن غذاساز یا خردکن این استمونتاژ نامناسب. ممکن است به نظر برسد که همه قطعات در یک راستا قرار دارند، اما برای اطمینان از موفقیت، مونتاژ به ترتیب صحیح مهم است. بسته به مدلی که دارید، ممکن است روش‌های مختلفی برای مونتاژ وجود داشته باشد.

زمانی که پردازنده کار نمی کند چه می توانم بکنم؟

 

برای محافظت از شما، چندین ویژگی ایمنی در غذاسازهای ما وجود دارد.

به احتمال زیاد اینترلاک برای اولین استفاده به تراز کمی بیشتر نیاز دارد، به خصوص اگر جدید باشد. غذاساز شما می تواند در زمان خالی برای مدت کوتاهی کار کند و در صورت بروز هر گونه مشکل، مراحل ساده زیر را به شما توصیه می کنیم:

  • مطمئن شوید که دسته کاسه در سمت راست قرار دارد و صفحه کنترل رو به شما است. دستگیره را از موقعیت ساعت 1 شروع کنید و آن را محکم به سمت راست بکشید.
  • تیغه انتخابی خود را در واحد قرار دهید.
  • درب را وصل کنید، مطمئن شوید که لوله تغذیه (قیف روی درب) در دسته قفل شده است - همچنین در سمت راست. برای سهولت در مونتاژ بهتر است قیف را از موقعیت ساعت 1 شروع کنید و درب را در جهت عقربه های ساعت به سمت راست بکشید.
  • پردازنده را روی سرعت اول قرار دهید و مطمئن شوید که از پریز دیواری وصل شده و روشن است.

Iاگر غذاساز هنوز روشن نمی شود، دسته را محکم در جهت عقربه های ساعت به سمت خود بکشید. ممکن است با قفل شدن کلیک کند. سپس پردازنده شروع به کار می کند و اینترلاک های بعدی بسیار آسان تر خواهند بود. لطفاً توجه داشته باشید که اگر مدل شما سری FP190 است، لطفاً قبل از استفاده اطمینان حاصل کنید که مایع ساز، کاسه اصلی و درب آن محکم شده اند، زیرا به دلایل ایمنی محصول بدون این کار نمی کند.

Food Processor Vs Blender: What's The Difference?, 55% OFF

 

 

 

ارسال درخواست

whatsapp

skype

ایمیل

پرس و جو